Wednesday, November 10, 2010

Air Mazi Tak Keluar??

gler la ak nie...ak pn xtau asl ko post benda alah nie...
ak type sndri lak 2...tp korg xnk bace xyah bace la ek

Air mazi akan mula keluar apabila lelaki seseorang lelaki itu merasa ghairah manakala air mani akan keluar bila seseorang lelaki mencapai orgasm. Warna air mazi adalah jernih manakala warna air mani pula putih kekuningan. Air mazi dirembeskan oleh kelenjar cowper. Ia adalah cecair jernih,melekit dan tidak mempunyai bau. 
Fungsi utama air mazi ialah sebagai cecair pelincir untuk membantu seorang lelaki melakukan proses penetrasi. Kebanyakan lelaki akan mengeluarkan air mazi apabila ghairah.
Namun, kuantitinya berbeza mngikut individu. Namun begitu ada sebahagian kecil lelaki tidak mengeluarkan air mazi langsung. 
Namun masih boleh begitu,masalah tidak mengeluarkan air mazi bukan disebabkan oleh penyakit . Cuma kelenjar cowper  tidak boleh berfungsi dengan sempurna dan ia tidak boleh berfungsi dengan sempurna dan ia tidak berkaitan dengan penyakit serius atau ia tidak berkaitan dengan penyakit serius atau akan membawa apa-apa kemudaratan. Zakar boleh berfungsi seperti biasa dan penetrasi boleh dilakukan.

No comments:

Post a Comment