Thursday, September 2, 2010

mind setrez

korg tau x....
ak ade mind set...korg rse ptot x?
sbb salu nyer ak set bnd lain...
tp ak wat xmcm ape yg ak tetap kan....
plik kan tp aku rase bnd nie salu berlaku kat korg....
sbb dah byk dah aku dengar cerita cam ni...

cube korg pkir.....mula2 jer semangat.....pas2....ble dah lme2....cam xbetul...
ble dah langgar the mindset...korg cam xksah....tul x....kdang2...korg rse ko wat tu btol..
padehal nk cover...
kite kne sedar yang sebenarnya kita bukan macam dulu...kita berubah...jangan asyik nk salah kan orang lain...diri sendiri tu btul kan dulu...
hidup ni penuh gn masalah dan cabaran....even korg dapat rezeki ker,bala ker ,masalah ker...semua nya dugaan..kita kene accept...
klu x accept melawan takdir namanya,.,,,
bersyukur itu penting..ape yang kita boleh wat ialah kita berusaha untuk menjadi lebih baik.......
cakap jer lebih tapi xwat....same jer....so pape pn korg wat....pkir la dlu....jgn main ckap jer....

sabar pn kene ade gak....maybe korg rse korg wat tu cam xde benefit tp 2 skrg....mse akan dtg spe tau....ko dpat lbih dari ape yg ko nak...
ak ni pn same....ckap kat org leh..tp diri sendiri terabai....happy ker ak,.,?? ntah....
ak rse ak happy tp ak kdang2 kecewa gn diri aku....
aku nak diri aku sendiri tapi last2 aku jadi org yg ak xnk jadi...
kenapa ek??

persoalan tu aku harap dapat bantu aku ubah mindset aku....
k la....pkir2 kn la yer...chiaow


A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way.

Quotes Myspace Comments

No comments:

Post a Comment